РЕЖИМ РОБОТИ

Супрунівського навчально-виховного комплексу

Режим роботи закладу загальної середньої освіти визначається на основі відповідних нормативно-правових актів. Організація освітньої діяльності у 1-11-х класах закладів загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році здійснюється відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Указу Президента України від 13.10.2015 № 580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Концепції Нової української школи (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»; Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018, Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 462 від 20.04.2011 (у 3-4-х класах), Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, ззатвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392 (зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 538 від 07.08.2013). Виконання вимог зазначених у державних стандартах є обов’язковим для всіх закладів загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності.

Навчальний заклад працює в одну зміну. Для учнів початкових класів працює група подовженого дня, яка охоплює 30 учнів 1 –2 класів. Спортивна година проводиться щоденно для учнів, які відвідують ГПД; фізкультхвилинки проводяться під час навчальних занять: у 1-4 класах із першого уроку, в 5-11 класах після третього уроку терміном 3-5 хвилин. Навчання у випускних 4, 9, 11 класах завершується державною підсумковою атестацією, а переведення і випуск учнів закладу освіти встановлюється МОН України.

Тривалість уроків у закладі освіти становить:

- у перших класах - 35 хвилин,

- у других - четвертих класах - 40 хвилин,

- у п’ятих - одинадцятих класах - 45 хвилин.

Заклад освіти може обрати інші, крім уроку, форми організації освітнього процесу.

Організація освітнього процесу не повинна призводити до перевантаження учнів та має забезпечувати безпечні та нешкідливі умови здобуття освіти. Календарне та поурочне планування здійснюється вчителем у довільній формі, у тому числі з використанням друкованих чи електронних джерел тощо. Формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарних планів та поурочних планів-конспектів є індивідуальною справою вчителя. Автономія вчителя має бути забезпечена академічною свободою, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільним вибором форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі, розробленням та впровадженням авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання.

Учитель має право на вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників.

Адміністрація закладу загальної середньої освіти або працівники методичних служб можуть лише надавати методичну допомогу вчителю з метою покращення освітнього процесу, а не контролювати його.

Оцінювання навчальних досягнень учнів у 2019-2020 навчальному році здійснюється відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» та наказу МОН України №1009 від 19.08.2016 «Про внесення змін до наказу МОН України від 21.08.2013 №1222 (критерії оцінювання учнів початкової школи).

Змістом вимог до оцінювання є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних досягнень учнів, які структуровані у навчальних програмах та методичних рекомендаціях за предметами. Навчальні досягнення учнів 1-2 класів із усіх навчальних предметів не оцінюються в балах, а підлягають словесному оцінюванню.

У 3-4 класах предмети: основи здоров’я, фізична культура, музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інформатика оцінюються вербально. Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

За відмінні успіхи в навчанні учні 3-8, 10 класів нагороджуються Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні».

Похвальною грамотою «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів» нагороджуються випускники, які досягли особливих успіхів у вивченні одного чи декількох предметів (не менше як 12 балів). Такою нагородою відзначаються насамперед переможці міжнародних, ІІІ, ІV етапів Всеукраїнських конкурсів, олімпіад, змагань.

Облік занять та оцінювання навчальних досягнень учнів із курсів за вибором здійснюється на сторінках класного журналу. Для учнів, які проживають в селах Мильці, Говтвянчик, Івашки, Шостаки, Аеропорт, організовано підвіз шкільним автобусом.

Кiлькiсть переглядiв: 706